En ole taas kirjoitellut. Kyylään itse kavereideni blogeja parhaimmillaan monta kertaa päivässä (joo, töissä on usein tylsää), että olisipa tullut uusia merkintöjä, olisipa. Mutta itse olen tosi laiska päivittämään omaa blogiani. Hah. Olen huono ihminen :)

Näin itse asiassa viime yönä unta, jossa olin tosi huono ihminen. Olin siinä unessa ollut todella kamalassa humalassa ja kun selvisin siitä, P kertoi, että olin yrittänyt kännissä sohia kirveellä yhteisiä kavereitamme! Lisäksi olin tehnyt jotain muutakin ihan hirveää, en enää muista mitä. Aamulla kun heräsin, olin ihan hirveissä morkkiksissa ja unenpöppyrässä mietin, että olinko minä eilen oikeasti dokaamassa ja tehnyt jotain tollaista. En ollut :D

Mutta joo. Mulla on tänään (pe) ja huomenna (la) vapaata.
Aamulla avattiin P:n kanssa kesä silläkin saralla, että käytiin ensimmäistä kertaa tänä vuonna moottoripyöräajelulla! P on ajanut motskallaan tänä vuonna yksin jo muutaman kerran, mutta nyt tehtiin eka lenkki kahdestaan. P:n harrastushan se on ihan sata-nolla, minä viihdyn kyydissä vain muutaman kerran kesässä. Vaikka ihan hauskaa se kyydissä pönöttäminen onkin :)

Kohta alan tehdä täytettyjä paprikoita ruuaksi. Nam! Sitten illalla on Hanoi Rocksin keikka. Iik! Näin siitäkin jotain ihme-unta, tosin siinä bändi oli Hanoi Rocksin sijasta Backyard Babies. Onnistuin unessa jollain nerokkaalla tavalla missaamaan sen keikan. Oikeassa elämässä en aio mistään hinnasta missata tämäniltaista keikkaa!

Huomenna eli lauantaina on feministien pieni illanvietto, sinne todennäköisesti menen. Sunnuntaina on  puolestaan puolipikkuveljeni 8-vuotissynttärit. Käyn siellä aamupäivällä, ja sitten pitääkín jo mennä iltavuoroon töihin...

Että sellainen viikonloppu tällä kertaa. Ensi viikolla onkin sitten jo vappu! Sain kuin sainkin kinuttua vapun vapaaksi (hitto, olen selkärangaton!) ja vappusuunnitelmiakin jo on... Kerron niistä sitten lähempänä.