Seitsemän päivän työputkesta kuusi takana. Sitten on yksi vapaapäivä. Jes. Noh, olen silti saanut taas aikaiseksi jotain muutakin kuin töitä. Tulin juuri äsken elokuvista. Kävin - taas yksin - katsomassa Punk - tauti joka ei tapa -dokumenttielokuvan. Se on kuvaus suomalaisesta punk-skenestä ja sen historiasta. Piristyin taas ihan hemmetisti, kun muistin, miten ihania ihmisiä tässäkin maassa on! :) Kurrr! Lisäksi tuo dokkari oli minun mielestäni todella hyvin ja oivaltavasti tehty, vaikka joissakin arvosteluissa sitä on vähän dissattu.

Lauantaina puolestaan käytiin P:n kanssa ennen mun työvuoron alkua Mahdollisuuksien tori -kansalaisjärjestötapahtumassa. Ostin sieltä tuollaisen kaulukorun:

1572092.jpg

Korun ovat tehnneet ugandalaiset naiset, joille myös koruista saatu tuotto menee. "Helmet" on tehty jätepaperista, siis ylijääneistä julisteista, lehdistä, yms. Kovetettu lakalla. Paitsi että ajatus on hieno, niin olen myöskin ylipäätään aivan höperönä tuollaisiin ylipitkiin helminauhoihin! <3 Tuonkin voi kiertää kaulaan kaksinkerroin ja silti se roikkuu navassa asti.

Ai niin, ja toinen ostos jonka olen tehnyt: lippu Ilosaarirockiin!!! :)