No niin, hyvinhän se eilinen meni. Meillä oli itseni ja P:n lisäksi kahdeksan muuta ihmistä. Olin ainoa tyttö porukassa, mutta ei se mitään. Olen tottunut olemaan ainoana tyttönä poikaporukassa. Tyttöporukassa, varsinkin kun on alkoholia mukana, tuntuu joskus, että joudun sensuroimaan itseäni, ja että silti saan välillä paheksuvia katseita osakseni... Totta kai tytötkin olisivat olleet meille tervetulleita, älkää käsittäkö väärin :)

Kahdeksitoista siirryttiin meiltä keskustaan katsomaan ilotulitusta. Itse olisin hyvin voinut jättää tulituksen väliinkin, mutta tulipahan nähtyä. Sen jälkeen mentiin vielä baariin, jossa istuttiin sulkemisaikaan asti. Itse asiassa portsari joutui pyytämään meitä poistumaan ennen kuin lähdimme :)

Nyt meidän isolla valkoisella olohuoneenmatolla on jaloviinaa (kiitos T!) ja keittiössä on niin paljon pulloja, että ostetaan niillä varmaan seuraavan viikon ruuat :)

Olin mukavassa nosteessa koko illan, mutta nyt ei ole edes krapulaa! Mulla ei ole IKINÄ krapulaa! :) Joskus harvoin on ollut. Olen oksentanut muistaakseni kaksi kertaa elämässäni alkoholin takia. Sen sijaan P vaikeroi tuskissaan tälläkin hetkellä...

Tänään aion tehdä kasvistäytteisiä paprikoita, katsoa sirkusta televisiosta ja illemmalla käväisen äidin luona.