Iik, työpaikan ruokalassa soi äsken radiossa tuo Tehosekoittiminen biisi, missä lauletaan "ja maailma on sun". Tehosekoitin on niin kesäbändi ja niin nuoruusbändi! Se saa mut aina ihan hullun hyvälle tuulelle. Monesti myös itken, koska mulla on ikävä niitä ihmisiä, joiden kanssa olen Tehistä kuunnellut ja niitä aikoja, jolloin olen Tehistä kuunnellut - mutta ei haittaa, se itku on sellaista puhdistavaa, hiljaista itkua. Tehosekoitin on yksi ihanimmista bändeistä ikinä <3

Olen muutenkin ollut nyt harvinaisen hyvällä tuulella, jopa töissä. Olen kirjoittanut viime aikoina unelma-ammateista ja siitä, miten ihmiset ovat niihin päätyneet, ja olen käynyt Joensuun lentokentällä jututtamassa ihmisiä, jotka odottivat lakon takia myöhästyneitä koneitaan. Tänään kirjoitan koiraverosta :) Huomenna perehdyn poliittisten nuorisojärjestöjen valtasuhteisiin ja jäsenmääriin maakunnassa. Olen varsinkin siitä aiheesta aika innostunut.

Ja mikä parasta, minä ja P lähdetään viikonloppuna Kuopioon kylpylään! Rauhalahti on ihana kylpylä, oon käynyt siellä viimeksi joskus lapsena. Siellä on tavallisten uima-altaiden lisäksi porealtaita ja hierovia altaita ja kylmäallas, lämmin allas, vesiliukumäki (Jee! :D) - ja ulkoallas! Aaw! Käytiin viime talvenakin kylpylässä, Savonlinnassa. Silloin oli 30 astetta pakkasta, minkä johdosta sen kylpylän ulkoallas oli suljettu. Olin niin pettynyt! Nyt olen siis laskenut kaiken toivoni sen varaan, että pääsen Kuopiossa ulkoaltaaseen lillumaan. Grr.

Ihanaa päästä hotelliin. Sekä minä että P odotetaan jo hotellin aamupalaa :) Yhdistetään matkaan myös shoppailua sekä mahdollisesti, jos aika riittää, myös elokuvissa käynti. Minä tarvitsen tällaisia reissuja talvella; haluan katkaista ikuiselta tuntuvan talven selän.
Haista talvi paska :)